eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 87
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  Polska

  Szymon Woźniak: Wykorzystaliśmy słabszy moment rywala
 2017-09-13 07:05:28  Wojciech Kulak    inf.własna

Z czteropunktową przewagą po pierwszym meczu u siebie do Gorzowa przyjechała Betard Sparta Wrocław. Ostatecznie po bardzo ciekawym i diametralnie zmieniającym się meczu, podopiecznym Rafała Dobruckiego udało się zremisować na bardzo trudnym terenie. Kluczową rolę w tym sukcesie odegrał niewątpliwie Szymon Woźniak.

Sam dwumecz nie był dla 24-latka taki łatwy, na jaki się wydaje. Uszkodzeniu uległy bowiem jego dwa ważne silniki, co nie jest powodem do zadowolenia. - W tym dwumeczu naprawdę działo się sporo, było dużo zwrotów akcji. Były sukcesy i porażki zarówno u jednej, jak i u drugiej drużyny, czy poszczególnych zawodników. U mnie rzeczywiście trochę pechowo – zepsuty motocykl w pierwszym biegu we Wrocławiu, musiałem go zmienić na taki, z którym trudno było mi się tam dogadać. W Gorzowie w drugim wyścigu zdarzył się bardzo rzadki defekt silnika. Chyba pierwszy albo drugi raz w karierze stało mi się coś takiego. Niestety, w tak ważnym momencie musiałem wsiąść na drugi, a mistrzowski silnik z Gorzowa odstawić – oznajmił Indywidualny Mistrz Polski.

Historia żużlowca urodzonego w Tucholi ma jednak swój szczęśliwy koniec. To właśnie po zmianie motocykla w mieście nad Wartą reprezentant Betard Sparty wskoczył na wyższy poziom i w znaczącym stopniu przyczynił się do wielkiego powrotu swojej ekipy w drugiej części zawodów. Na 24-latka sposobu nie mógł znaleźć nawet sam Bartosz Zmarzlik, czy Martin Vaculik. - Jestem niezmiernie szczęśliwy, że w tym kluczowym momencie tego dwumeczu byłem w stanie dorzucić dla drużyny punkty – dodał.


Szymon Woźniak w niedzielę potwierdził, że zdobycie tytułu Indywidualnego Mistrza Polski w Gorzowie nie było dziełem przypadku.

Jeszcze po jedenastu biegach nic nie wskazywało na to, że „Spartanie” pojadą w meczu o złoto najlepszej ligi świata. Gorzowianie rządzili i dzielili, czego dowodem była solidna, 12-punktowa przewaga przed decydującymi gonitwami dnia. Wszystko odwróciło się od wyścigu dwunastego, gdzie przyjezdnym szło już tylko lepiej. Ostatnie cztery starty były popisem gości, którzy zdetronizowali gospodarzy i ostatecznie doprowadzili do remisu w całym spotkaniu. Co było przyczyną tak wielkiego i niespodziewanego powrotu do gry zespołu z Dolnego Śląska? - Nic szczególnego u nas się nie działo. Cały czas analizowaliśmy tylko, co dzieje się na torze i w którą stronę iść z ustawieniami. Trener świetnie rozegrał rezerwy taktyczne, to naprawdę finezyjnie się ułożyło. Wykorzystaliśmy słabszy moment rywala. Dawaliśmy trenerowi szansę korzystnego rozegrania meczu. Muszę powiedzieć, że Rafał Dobrucki miał dzisiaj stalowe nerwy, chociaż może to nie brzmi dobrze w Gorzowie – zakończył.

Relacje Live

PGE EKSTRALIGA
Falubaz Zielona Góra - Cash Broker Stal
niedziela, godzina 16:30

Betard Sparta - MrGarden GKM
niedziela, godzina 16:30

Fogo Unia - Grupa Azoty Unia
niedziela, godzina 19:00

forBET Włókniarz - Get Well Toruń
niedziela, godzina 19:00

NICE 1. LIGA ŻUŻLOWA
Euro Finannce Polonia - Motor Lublin
niedziela, godzina 14:45

Reklama
 
Tabele ligowe
 PGE Ekstraliga
1.. Fogo Unia Leszno
6 11 +94
2. forBET Włókniarz Częstochowa
6 7 -4
3. Betard Sparta Wrocław
6 7 +20
4. Cash Broker Stal Gorzów
6 6 +19
5. Grupa Azoty Unia Tarnów
6 6 -18
6. Falubaz Zielona Góra
6 4 -8
7. Get Well Toruń
6 4 -41
8. MrGarden GKM Grudziądz
6 3 -62
Nice 1. Liga Żużlowa
1. Speed Car Motor Lublin
6
11 +83
2. ROW Rybnik 6 8 +75
3. Car Gwarant Start Gniezno 6 8
+40
4. Lokomotiv Daugavpils 6 8 +11
5. Euro Finannce Polonia Piła 5 4 -40
6. Zdunek Wybrzeże Gdańsk 6
4
+26
7. Orzeł Łódź
7 3 -21
8. Arge Speedway Wanda Kraków
6 2
-162
2. Liga Żużlowa
1. MDM Komputery Ostrovia Ostrów 6 9 +65
2. Stal Rzeszów
4 7 +43
3. Stainer Unia Kolejarz Rawicz 5
7
+67
4. OK Kolejarz Opole 5 6 +12
5. Iveston PSŻ Poznań
6

5

-28
6. Polonia Bydgoszcz

5

2
-79
7. KSM Krosno 5 0 -80
SGB Premiership
1. Wolverhampton Wolves 8 16 +48
2. Swindon Robins 8 16 +13
3. Belle Vue Aces
7 12 +16
4. Somerset Rebels 7 11 -26
5. Leicester Lions 5 10 +34
6. King's Lynn Stars 5 10 +18
7. Rye House Rockets 7 10 -60
8. Poole Pirates 8 9 -39
Elitserien
1. Smederna Eskilstuna
3
6 +42
2. Dackarna Malilla
3
4
+28
3. Rospiggarna Hallstavik
3
4 +19
4. Västervik Speedway 3
4
+8
5. Vetlanda Speedway
3
2
-11
6. Indianerna Kumla
3
2
-18
7. Masarna Avesta
3
2
-30
8. Lejonen Gislaved
3
0
-38
Zdjęcie miesiąca
Klasyfikacja SGP
1.  Fredrik Lindgren  32
2.  Tai Woffinden  31
3.  Patryk Dudek  24
4.  Maciej Janowski  24
5.  Emil Sajfutdinow 23
6. Artiom Łaguta 21
7.  Matej Žagar  16
8.  Chris Holder 15
9.  Greg Hancock  15
10.  Jason Doyle  14
11.  Bartosz Zmarzlik 13
12.  Nicki Pedersen 10
13. Niels Kristian Iversen  9
14. Przemysław Pawlicki  8
15. Craig Cook  4
Partnerzy
 
Ostatni wywiad
   Pacek: Początek sezonu pokaże czy jestem gotowy na ligę

Mateusz Pacek jest wychowankiem Śląska Świętochłowice. 19-latek ma ambitne plany w związku z nadchodzącym sezonem. W roku 2017 występował głównie w rozgrywkach juniorskich, tym razem jednak zawodnik zamierza celować w udział w meczach ligowych. Z popularnym „Osą” porozmawialiśmy również o innych tematach. Zapraszamy do lektury!

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   SoN. Szansa na rozwój czy kaprys żużlowych władz?

Na pewnym znanym sportowym portalu ukazał się wywiad z Armando Castagną, szefem Komisji Wyścigów Torowych CCP FIM. Włoch stwierdził, że Speedway of Nations zostało powołane w celu rozwoju żużla. Czy aby na pewno nowa ogólnoświatowa impreza żużlowa jest szansą na rozwój żużla - tak jak zapewnia szef światowego żużla? Postanowiłem się przyjrzeć temu z bliska.

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Wielki powrót Goddena czy jednorazowy wyskok?

Patrząc na rynek żużlowych silników można zauważyć, że od kilkunastu lat totalnym dominatorem jest marka GM. Włoskich silników używa niemal cała żużlowa populacja zawodników. Zdarzały się wyjątki, gdy któryś z zawodników miał zamontowany silnik Jawy czy GTR. W tym roku swój produkt przedstawiła firma Godden, która swoje triumfy święciła głównie w latach 80. i 90. XX wieku.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu