Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 4
  eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 245
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  POLSKA

  Zawodnicy z Grand Prix ciągną Spartę na dno
 2014-04-23 14:15:23  Mateusz Ślemp    Przegląd Sportowy

Tai Woffinden i Troy Batchelor są bez formy. Jeśli się nie obudzą, to Spartę Wrocław czeka trudna walka o utrzymanie. Woffinden w pierwszym meczu przywiózł trzy zera, a w drugim nie wygrał ani jednego biegu. Batchelor w obu tegorocznych spotkaniach wyglądał tak, jakby zapomniał jak się jeździ na żużlu.

W poniedziałek w Toruniu Batchelor trzy razy przyjechał ostatni i kolejnej szansy już nie dostał. - To, co się dzieje, jest tylko i wyłącznie wina słabego sprzętu. Silniki zostaną oddane do serwisu i będzie dobrze - mówi trener Sparty Piotr Baron w rozmowie z Przeglądem Sportowym. Eksperci nie zgadzają się z opinią szkoleniowca. Zwłaszcza w przypadku Woffindena. - U niego coś się chyba wypaliło - zauważa Jacek Gajewski, były menedżer Ryana Sullivana.

 - W słabej lidze angielskiej nie trzeba mieć dobrego sprzętu, a on nawet tam nie robi dwucyfrowych wyników. Z młodymi mistrzami świata często jest tak, że trudno im utrzymać motywację na wysokim poziomie. Chris Holder rok po zdobyciu tytułu też jeździł gorzej. W przypadku Woffindena nie sposób nie zauważyć braku lekkości w jeździe. Rok temu był szybki na starcie i na trasie, a teraz ze startu nie potrafi się zabrać, a na dystansie też brak mu dynamiki - ocenia Gajewski.

- Woffinden i Batchelor muszą sobie poradzić nie tylko ze sprzętem, ale i z własną psychiką - dodaje Dariusz Śledź, były żużlowiec Sparty Wrocław, który także widzi problem obu zawodników szerzej. - Woffinden zmaga się z oczekiwaniami kibiców, które po zdobyciu tytułu są bardzo wysokie i trudno się temu dziwić. Natomiast Batchelor ma ten problem, że nie jest łatwo pogodzić starty w lidze z Grand Prix. Pokazał to ubiegłoroczny przykład Martina Vaculika - dodaje Śledź.

Trener Baron nie zgadza się jednak z opiniami, że Batchelorowi zaszkodziło Grand Prix. - Jechał tylko w jednej rundzie. Raz mógł się nie wyspać i to wszystko. Nie wyolbrzymiajmy problemu. Raz jeszcze mówię, że Troy i Tai mają kłopot wyłącznie z silnikami, z niczym więcej. Zresztą głośno jest o tym, że Peter Johns, tuner Woffindena, ma jakieś kłopoty - stwierdza Baron.

Prawdą jest, że Johns się pogubił i wielu jego zawodników sięga po ubiegłoroczne silniki, żeby doraźnie ratować wynik. To zrobili chociażby Darcy Ward i Adrian Miedziński z Unibaxu. Jednak przecież Woffinden także ma stare jednostki napędowe, z których mógłby teraz skorzystać. I pewnie to robi, ale nie jedzie, bo najwyraźniej problem ma głębsze podłoże. - Na kłopot zawsze składa się kilka czynników - wyjaśnia Gajewski. - Na Woffindena wystarczy spojrzeć, by zrozumieć, że to jest inny zawodnik niż przed rokiem. A co do sprzętu, to nie raz w historii żużla zdarzało się tak, że jakiś żużlowiec trafiał w sezonie na złote silniki i na nich budował wynik. Jednak nic nie trwa wiecznie. Konkurencja zawsze nadrabia dystans, różnice się zacierają i przewaga dobrego sprzętu szybko ginie. To mogło dotknąć także Woffindena.


Tai Woffinden w ostatnim meczu, na toruńskiej MotoArenie
zdobył 7 oczek i trzy bonusy

Reklama

 


Relacja Live

PGE Ekstraliga

Orlen Oil Motor Lublin vs  ebut.pl Stal Gorzów

piątek 20:30i

Tabele ligowe

 

P Nazwa M PD PM
 PGE Ekstraliga
1. Betard Sparta Wrocław

 



2. Orlen Oil Motor Lublin


3. ebut.pl Stal Gorzów


4. Tauron Włókniarz Częstochowa


5 KS Apator Toruń


6. Fogo Unia Leszno


7. ZOOleszcz GKM Grudziądz


8. Novyhotel Falubaz Zielona Góra


 2. Speedway Ekstraliga
1. Cellfast Wilki Krosno


2. Abramczyk Polonia Bydgoszcz


3. Arged Malesa Ostrów


4. INNPRO ROW Rybnik


5. Texom Stal Rzeszów


6. Energa Wybrzeże Gdańsk


7. H.Skrzydlewska Orzeł Łodź


8. #OrzechowaOsada PSŻ Poznań

 


Krajowa Liga Żużlowa
1   Polonia Piła 1 2 +18
2.  Ultrapur Start Gniezno  1 2 +8
3. Trans MF Landshut Devils 1 2 +6
4.  Optibet Lokomotiv Daugavpils 1 0 -6
5. Unia Tarnów 1 0 -8
6. OK Bedmet Kolejarz Opole  1 0 -18





 U24 Ekstraliga
1. Orlen Cellfast Wilki Kroso


2. Enea Stal Gorzów


3. Novyhotel Falubaz Zielona Góra


4. Duda Development Cieśiółka Auto Group Unia Leszno


5. Motor Lublin


6. GKM Grudziądz


7. TAURON U24 Włókniarz Częstochowa


8. KS Toruń


9. U24 Beckhoff Sparta Wrocław
 
Bauhaus-Ligan
1. Vastervik Speedway

 


 

2. Dackarna Malilla


3. Indianerna Kumla 

 

4. Lejonen Gislaved

 


5. Piraterna Motala

 

6. Rospiggarna Hallstavik


7. Smederna Eskilstuna

 



SGB Premiership

1. Oxfrod Spires  7  +8
2.  Ipswich Witches  2  +12
3.  Leicester Lions  1  2  +5
4.  Sheffield Tigers  1  2  -4
5.  Birmingham Brummies   1  1  -4
6.  King's Lynn Stars  1 -5
7.  Belle Vue Aces  0 -12

 

Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik 158
2.  Fredrik Lindgren 150
3. Martin Vaculik 125
4. Jack Holder  123
5. Leon Madsen 111
6. Robert Lambert 108
7. Daniel Bewley 104
8. Jason Doyle 96
9.  Max Fricke 83
10. Patryk Dudek 76
11.  Tai Woffinden 64
12.  Mikkel Michelsen 56
13.  Kim Nilsson 44
14. Maciej Janowski 43
15.  Anders Thomsen 36
Klasyfikacja SEC
1.  Mikkel Michelsen 52
2.  Leon Madsen 44
3.  Janusz Kołodziej 42
4.  Patryk Dudek 33
5.  Andrzej Lebiediew 33
6.  Dominik Kubera 30
7.  Kai Huckenbeck 30
8.  Kacper Woryna 27
9.  Antonio Lindbeack 25
10.  Dimitri Berge 24
11. Adam Ellis  22
12.  Andreas Lyager 20
13.  Szymon Woźnia6 18
14.  Grzegorz Zengot 16
15.  Vaclav Milik  16
16.  Jan Kvech  13
17.  Niels Kristian Iversen 9
18. Maksym Drabik 9
19.  Timo Lahti 5
20.  Norick Blodorn 3

 

Klasyfikacja IMP
1.
Bartosz Zmarzlik 50
2.
Maciej Janowski 35+3
3. Patryk Dudek 35+2
4. Jarosław Hampel 30
5. Janusz Kołodziej 28
6. Oskar Fajfer 25
7. Szymon Woźniak 25
8.  Kacper Woryna 23
9. Krzysztof Buczkowski 19
10. Przemysław Pawlicki 17
11. Dominik Kubera 15
12. Wiktor Lampart 14
13. Piotr Pawlicki 14
14. Wiktor Przyjemski 14
15. Wiktor Jasińsk 11
16. Mateusz Cierniak 10
17.  Jakub Miśkowiak 6
18.  Marcin Nowak 6
19. Adrian Gała 1
20. Mateusz Świdńicki  1
21. Bartłomiej Kowalski 1
22.  Hubert Łęgowik  0
Partner

 

 

http://atlantistsl.com/  

 

Ostatni wywiad
   Sam Masters: Prezes Knop sam zakupił mi silnik

Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Pierwszy sezon bez Rosjan w polskich ligach (felieton)

W niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn. 

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Niezbędnik Żużlowy już w sprzedaży

Absolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu