Nr | Zawodnik | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Suma |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9 | V. Milik | 0 | 0 | 2 | 0 | 1* | 2 | 5+1 | |
10 | M. Świdnicki | 0 | 0 | ||||||
11 | A. Lebiediew | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | W | 9 | |
12 | L. Skupień | 0 | 0 | ||||||
13 | J. Doyle | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 9 | |
14 | K. Sadurski | 1 | 1 | 1* | 0 | 3+1 | |||
15 | D. Zieliński | 0 | 0 | 1* | 1+1 | ||||
16 | P. Świercz | 0 | 0 | 1* | 1+1 |
Nr | Zawodnik | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Suma |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | J. Hampel | 1 | 3 | 1 | 0 | 5 | |||
2 | D. Kubera | 3 | 2* | 3 | 3 | 3 | 14+1 | ||
3 | F. Lindgren | 3 | 2* | 3 | 3 | 11+1 | |||
4 | J. Holder | 2* | 3 | 2* | 3 | 10+2 | |||
5 | B. Zmarzlik | 2* | 3 | 3 | 8+1 | ||||
6 | M. Cierniak | 2* | 3 | 1 | 1 | 1 | 8+1 | ||
7 | K. Grzelak | 3 | 0 | 0 | 3 | ||||
8 | B. Bańbor | 0 | 3 | 3 |
Bieg po biegu:
1 |
|
2:4 2:4 | Witamy z Krosna. Składy zostały potwierdzone. W zespole gospodarzy pod numerem szesnastym pojedzie Piotr Świercz, natomiast pod numerem ósmym w ekipie Motoru Lublin zaprezentuje się Bartosz Bańbor. Start spotkania rozpocznie się planowo o godzinie 18. Przed nami prezentacja zawodników. Milik późno ze startu. Lebiediew kąsał pędzącego Lindgrena, niestety nieskutecznie. Zwycięstwo zawodnika Motoru Lublin. |
2 |
|
1:5 3:9 | Piorunujący start Grzelaka. Sadurski dzielnie walczył o pozycję z Cierniakiem, ale nie zdołał go wyprzedzić. Podwójne zwycięstwo gości.
Krótka przerwa na kosmetykę toru. Wracamy do ścigania. |
3 |
|
1:5 4:14 | Bardzo dobry manewr Doyle'a na pierwszym łuku, ale niestety Australijczyk dał się wyprzedzić parze Motoru Lublin w dalszej części wyścigu. Podwójne zwycięstwo Mistrzów Polski. |
4 |
|
1:5 5:19 | Cierniak po szerokiej wyprzedził Sadurskiego na pierwszym łuku podczas pierwszego okrążenia. Holder na ostatnim okrążeniu wyprzedził Sadurskiego i dołożył przysłowiową "cegiełkę" do podwójnego zwycięstwa. Przerwa na pielęgnacje toru. |
5 |
|
1:5 6:24 | Rezerwa taktyczna: Milik za Skupienia Zmiana nie przyniosła rezultatu. Podwójne zwycięstwo żużlowców Motoru Lublin, którzy minęli na pierwszym okrążeniu Lebiediewa. |
6 |
|
1:5 7:29 | Żużlowcy Motoru najlepiej ze startu. Doyle daleko za Kuberą. Bieg bez historii. |
7 |
|
3:3 10:32 | Rezerwa zwykła: Sadurski za Świdnickiego Milik ścigał Zmarzlika. Sadurski dzielnie bronił się przed atakami Grzelaka. Mamy pierwszy biegowy remis. Przerwa. |
8 |
|
1:5 11:37 | Australijski pojedynek na torze. Doyle przegrywa rywalizacje z Holderem. Kolejne podwójne zwycięstwo gości. |
9 |
|
2:4 13:41 | Rezerwa taktyczna: Lebiediew za Świdnickiego Lebiediew walczył z Kuberą. Łotysz próbował dogonić zawodnika Motoru, ale nie zdołał go wyprzedzić. Milik najwolniejszy w wyścigu. |
10 |
|
2:4 15:45 | Rezerwa taktyczna: Świercz za Skupienia Lebiediew zdołał wyprzedzić Cierniaka na drugim łuku podczas pierwszego okrążenia. Łotysz nie oddał drugiej pozycji do końca wyścigu. Przerwa na poprawę toru. |
11 |
|
3:3 18:48 | Rezerwa taktyczna: Doyle za Skupienia Znakomity start Milika. Początkowo podwójnie prowadziła para z Krosna. Ostatecznie najszybszy okazał się Holder. Mamy biegowy remis. Motor wygrywa spotkanie. |
12 |
|
3:3 21:51 | Rezerwa zwykła: Bańbor za Grzelaka Kubera wygrywa z piorunującą przewagą nad zawodnikami z Krosna. Bańbor nie liczył się w tym wyścigu. Biegowy remis. |
13 |
|
2:4 23:55 | Rezerwa zwykła w obu zespołach: Świercz za Świdnickiego, Cierniak za Zmarzlika Lindgren po szerokiej wyprzedził Doyle'a. Świercz starał się kąsać Cierniaka, ale przegrał z zawodnikiem Motoru na ostatniej prostej. Emocjonująca walka o trzecią pozycje. Przed nami biegi nominowane. |
14 |
|
3:3 26:58 | Rezerwa zwykła: Grzelak za Holdera, Świercz za Świdnickiego, Bańbor za Zmarzlika Bańbor sensacyjnie dojeżdża na pierwszym miejscu, dzielnie odpierał ataki Milika. Świercz z punktem. Pierwsza "trójka" Bańbora w karierze. |
15 |
|
2:4 28:62 | Rezerwa zwykła: Cierniak za Lindgrena Cierniak najwolniejszy na torze. Kubera notuje czwarte biegowe zwycięstwo na zakończenie spotkania. Lebiediew wykluczony z wyścigu po weryfikacji sędziego ze względu na przejechanie dwoma kołami po linii. |