eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 218
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  SGP-SON-U21

  Chris Harris: Wiedzą, jak lubię pracować i jak działam
 2014-11-07 11:45:02  Stanisław Wrona    speedwaygp.com

Chris Harris był najsłabszym uczestnikiem cyklu Speedway Grand Prix w sezonie 2014. W kolejnym roku do jego teamu mają powrócić Chris Anderson i Brian Andersen. Działania te mają na celu pomóc Brytyjczykowi w powrocie do dużo lepszej dyspozycji i w osiąganiu bardziej satysfakcjonujących rezultatów.

W tym roku Harris w 12 turniejach cyklu zdobył zaledwie 48 punktów. Dość powiedzieć, że startujący z pozycji pierwszego rezerwowego Michael Jepsen Jesnen w zaledwie sześciu odsłonach wywalczył 42 oczka, więc tylko o 6 mniej od Brytyjczyka. Na szczęście awans do przyszłorocznej serii udało mu się wywalczyć, dzięki zajęciu 3. miejsca podczas SGP Challenge we włoskim Lonigo.

Anderson po powrocie ma zostać szefem mechaników Bombera, natomiast Andersen będzie zajmował się jego silnikami. W zakończonym sezonie zawodnik ten zmagał się z wieloma problemami, a powrót wymienionej dwójki, z którą współpracował podczas swoich pierwszych startów w Grand Prix w roku 2007, ma mu pomóc ponownie odnaleźć się w stawce najlepszych żużlowców świata. – Oni wiedzą, jak lubię pracować i jak działam. Gdy w sezonie 2004 przyszedłem do Coventry, Chris pojawił się w moim teamie rok później, Brian również wówczas do mnie dołączył. Nasz trójkę łączyły dobre relacje, aż nasze drogi się rozeszły w roku 2008. Z nimi zawsze było dobrze. Oni wiedzą, jak lubię jeździć i jak niektóre rzeczy pracują, abym mógł wydobyć najwięcej z siebie, jak i ze swoich motocykli. Wówczas miałem mój najlepszy okres. Później współpracowałem z wieloma tunerami, i kiedy ten sezon się zakończył, potrzebowaliśmy zmian. Moja narzeczona Emma-Louise zapytała: „dlaczego nie porozmawiasz z Chrisem?” Zasugerowała to dlatego, że znała nasze relacje z wcześniejszej współpracy. Zadzwoniłem, on przyjechał i udało nam się dogadać. Brian pod koniec sezonu pomagał mi nieco już przy moich silnikach i to świetnie mieć go znów u siebie – mówi Harris.

Brytyjczyk przyznaje, że rozstanie z tym duetem w roku 2008, spowodowane było przez niektóre wpływy z zewnątrz. Jednak kapitan Coventry dodaje, że tym razem ma nad tym większą kontrolę i sam wie, jakie są jego oczekiwania względem swojego teamu. – Wówczas nie byłem wystarczająco silną osobą. Miałem innych ludzi, którzy na mnie wpływali I kierowali moim teamem. Można powiedzieć, że tak jakby „ogon machał psem”. Jednak teraz jestem lepszy i moje oczekiwania są większe. W ten sposób podjęliśmy decyzję o ponownym połączeniu sił starego zespołu. Ponownie wystąpię w Grand Prix. Chris i Brian byli z pozostałymi chłopakami w Lonigo. Wówczas mogłem zobaczyć, że ta współpraca wygląda naprawdę dobrze. Zrezygnowaliśmy przed tymi zawodami z jednego mechanika, ponieważ nie wszystko działało dobrze, doszedł Chris i od razu to zaskoczyło. Czułem się dobrze, czułem się zrelaksowany i czułem, że wszystko działa właściwie, tak jak dawniej. Wszystko było profesjonalne i nie podchodziłem do zawodów ze źle przygotowanymi motocyklami lub innymi problemami – podkreśla zawodnik.

Wieloletni reprezentant drużyny narodowej Wielkiej Brytanii ma nadzieję, że uporządkowanie spraw sprzętowych i organizacyjnych spowoduje, że kluby z Polski i Szwecji będą z nim w kontakcie, w kontekście poszukiwania zatrudnienia w tych krajach w sezonie 2015. – Nie miałem kontaktu z zagranicznymi klubami. Miałem tam wiele spraw i problemów w trakcie sezonu, tylko tyle. Dlatego z jednym z mechaników rozstałem się w trakcie rozgrywek. Rzeczy nie układały się właściwie. Nie szło mi w spotkaniach ligowych i w turniejach Grand Prix, to wszystko się kumulowało. Drobiazgi kosztowały mnie wiele. Teraz chcę pokazać innym, że jestem poważnym zawodnikiem i mam ze sobą odpowiednich ludzi. Jeśli zobaczą, że współpracuję z profesjonalistami, to mam nadzieję, że kluby zauważą to, z powrotem we mnie uwierzą, ściągną mnie i dadzą mi szansę – dodaje na koniec Bomber.

Reklama

 


Relacja Live

PGE Ekstraliga

Orlen Oil Motor Lublin  vsInnpro ROW Rybnik

piątek 18:00

 

 Pres Toruń vs Krono Plast Włókniarz Częstochowa

piątek 20:30

BAYERSYSTEM GKM Grudziądz vs Betard Sparta Wrocław 

niedziela 16:30

Gezet Stal Gorzów vs Stelmet Falubaz Zielona Góra

niedziela 19:15

Metlakas 2 Ekstraliga

 

 Texom Stal Rzeszów vs  Moonfin Malesa Ostrów
sobota (3maj) 16:30

 

 H. Skrzydlewska Orzeł Łódź vsAutona Unia Tarnów
niedziela (4 maj) 14:30

 

FIM Speedway Grand Prix

sobota 19:00

Tabele ligowe

P Nazwa M PD PM
 PGE Ekstraliga
1.  Orlen Oil Motor Lublin

3

6

+40

2.   Bayersystem GKM Grudziądz 3 6 +36
3.  KS Apator Toruń  2 3 +8
4. Betard Sparta Wrocław 3 2 +18
5 Krono- Plast Włókniarz Częstochowa  3 2 -2
6.  Innpro ROW Rybnik 3 2 -4
7.  Gezet Stal Gorzów

3

1 -26
8. Stelmet Falubaz Zielona Góra  3

0

-58
 Metalkas 2. Ekstraliga
1. Cellfast Wilki Krosno 3 6 +24
2.  Fogo Unia Leszno 3 4 +45
3. Abramczyk Polonia Bydgoszcz 3 4 +14
4. Hunters PSŻ Poznań  3 3 +4
5. Texom Stal Rzeszów 2 1 -8
6. Moonfin Malesa Ostrów 1 0 -4
7. Unia Tarnów 1 0 -37
8. H. Skrzydlewska Orzeł Łódź

2

0

-38
Krajowa Liga Żużlowa
1

 Ultrapur Start Gniezno

2 4 +6
2.  Polonia Piła 1 2 +2
3.  OK Kolejarz Opole 2 2 +12
4.  Wybrzeże Gdańsk  2 2 0
5. Optibet Lokomotiv Daugavpils 2 2 0
6. Trans MF Landshut Devils 2 0 -6
7 Speedway Kraków 1 0 -14
 U24 Ekstraliga
1. Orlen Cellfast Wilki Kroso


2. Enea Stal Gorzów


3. Novyhotel Falubaz Zielona Góra


4. Duda Development Cieśiółka Auto Group Unia Leszno


5. Motor Lublin


6. GKM Grudziądz


7. TAURON U24 Włókniarz Częstochowa


8. KS Toruń


9. U24 Beckhoff Sparta Wrocław
 
Bauhaus-Ligan
1. Vastervik Speedway

 


 

2. Dackarna Malilla


3. Indianerna Kumla 

 

4. Lejonen Gislaved

 


5. Piraterna Motala

 

6. Rospiggarna Hallstavik


7. Smederna Eskilstuna

 



Klasyfikacja SGP
1. Bartosz Zmarzlik 
2. Robert Lambert
3.   Fredrik Lindgren
4.  Jack Holder
5. Mikkel Michelsen
6. Martin Vaculik
7. Daniel Bewley
8.  Dominik Kubera
9. LAnders Thomsen
10.  Brady Kurtz
11.  Jason Doyle
12.  Kai Huckenbeck 
13.  Andrzej Lebiediew
14.  Jan Kvech 
15.  Max Fricke
Klasyfikacja SEC
1.  Mikkel Michelsen
2.  Leon Madsen
3.  Janusz Kołodziej
4.  Patryk Dudek
5.  Andrzej Lebiediew
6.  Piotr Pawlicki
7.  Maciej Janowski
8.  Jewgienij Kostygow
9.  Kacper Woryna
10.  Vaclav Milik
11.  Anders Thomsen
12.  Dimitri Berge
13.  Norick Bloedorn
14.  Timo Lahti
15.  Rasmus Jensen
16.

17.

18.

19.  
20.

 

Klasyfikacja IMP
1.
 Maciej Janowski
2.
Patryk Dudek
3.  Bartosz Zmarzlik
4. Dominik Kubera
5.   Piotr Pawlicki
6. Szymon Woźniak
7.  Bartłomiej Kowalski
8. Przemysław Pawlicki
9.  Kacper Woryna
10.  Bartosz Smektała
11. Jarosław Hampel 
12.  Janusz Kołodziej
13. Krzysztof Buczkowski
14.  Robert Chmiel
15.  Paweł Przedpełski
16.  Mateusz Cierniak
17. Tomasz Gapiński
18.   Wiktor Przyjemski
19.  Mateusz Szczepaniak

20.

21.

22.  
Partner

 

 

http://atlantistsl.com

Ostatni wywiad
   Sam Masters: Prezes Knop sam zakupił mi silnik

Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Pierwszy sezon bez Rosjan w polskich ligach (felieton)

W niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn. 

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Niezbędnik Żużlowy już w sprzedaży

Absolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu