eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 273
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  Polska

  Krzysztof Buczkowski: Chyba nam się tak należy
 2018-06-12 10:06:28  Kamil Szyszkowski    inf.własna

W niedzielny wieczór zespół MrGarden GKM-u Grudziądz doznał kolejnej porażki w tym sezonie. Tym razem grudziądzanie podejmowali na własnym torze wicemistrzów Polski - Betard Spartę Wrocław. Spotkanie zakończyło się wynikiem 42:48 dla gości. Nasz rozmówca, Krzysztof Buczkowski do dorobku grudziądzan dorzucił 7 punktów i bonus. Jak oceni niedzielny występ?

MrGarden GKM Grudziądz ma na swoim koncie zaledwie jedno zwycięstwo nad gorzowską Stalą i remis z forBET Włókniarzem Częstochowa. Niedzielny mecz miał być meczem o przełamanie złej passy i uniknięcie ostatniego miejsca, tym bardziej, że Falubaz Zielona Góra poległ w Gorzowie Wlkp. co znacznie ułatwiało grudziądzanom opuszczenie ostatniego miejsca w tabeli. Niestety dla grudziądzkich kibiców, ich drużyna poniosła kolejną w tym sezonie porażkę. - Nie udało się wykonać planu. Każdy się starał jak mógł, momentami było bardzo na granicy aż za nadto. Niestety, jak ktoś ma jakieś braki w dopasowaniu, to tak wtedy jest. - stwierdził po meczu widocznie rozżalony Buczkowski.

Kolejna w tym sezonie przegrana doprowadziła do sporego niezadowolenia wśród miejscowych kibiców. Po spotkaniu kibice wyraźnie pokazali swoje niezadowolenie. - To nie jest przyjemne, żeby dostawać od swoich kibiców joby, ale chyba nam się tak należy, jeżeli tak już jest. Jakieś wyzwiska, transparenty. - odpowiedział kapitan MrGarden GKM-u. 

Krzysztof Buczkowski nie mógł znaleźć przyczyny kolejnej przegranej. Sam zawodnik w ciągu meczu korzystał aż z trzech motocykli, gdyż nie potrafił do końca spasować się z miejscową nawierzchnią. - Nie będę się tłumaczył z tego, że kibice nas "jadą" z każdej strony, że my nie jedziemy. To nie jest tak. My jesteśmy na tą chwilę słabi. Przemek i Artiom jadą dobrze, ja dorzucam jakieś punkty jako druga linia i staram się jak mogę. Dzisiaj skorzystałem z trzech moich motocykli, więc wyobraźcie sobie gdzie ja byłem z przełożeniami. Dopiero mój trzeci wybór był w miarę dobry. Później chcieliśmy polepszyć w 14. wyścigu i przedobrzyliśmy. Trudno się rozmawia po takim meczu. Nasza sytuacja jest nieciekawa. Aż się boje co będzie na przyszłość, trzeba uniknąć porażki i wygrywać mecze. - odparł. 

Grudziądzanom nie pomógł także czwartkowy bardzo długi trening. Zawodnicy GKM-u trenowali do późnego wieczoru. Podobnie sytuacja wyglądała przed blamażem z FOGO Unią Leszno, gdzie miejscowi także odbyli długi trening. Czy to wpływa na jakąś niekorzyść wśród zawodników? - Każdy się stara przygotowywać ile może, Przemek był na treningu, spasował się dobrze, ale też musiał dużo kombinować. Tor u nas jest różny, się on troszkę zmienia, ale dla każdego jest równy. - odpowiedział. 

Przed "żółto-niebieskimi" mecz o życie z Grupą Azoty Unią Tarnów. Ewentualna przegrana z tarnowskimi jaskółkami praktycznie przekreśli szanse grudziądzan na utrzymanie w PGE Ekstralidze. Co na ten temat myśli Buczkowski? - Ciężko się mówi o takich meczach, bo ostatnio ciągle mamy takie mecze, a ten będzie szczególny. Sam jestem u siebie, a słabo mi to wychodzi. Szarpie te wyścigi, ale nic z tego dla drużyny nie ma, w niektórych wyścigach może coś. To jest cały czas mało, nie jest łatwo, ale trzeba się z tym zmierzyć, nawet z kibicami, którzy nie są z tego zadowoleni, ale mają do tego prawo. Trzeba walczyć cały czas ze sobą. Nie jest łatwo się podnieść po takich blamażach, ale jedziemy dalej. - stwierdził. 

Czy grudziądzanie mają jakiś pomysł jak podnieść się z tej sytuacji i wygrać z Tarnowem? - Trudno powiedzieć, mieliśmy teraz ciężki trening. Przemo jeździł do 23, ja jeździłem do 22 i efekty są takie nie najlepsze. Czasami też człowiek chce sobie pojechać gdzieś na plażę i się odseparować chociaż na chwilę od tego wszystkiego, po czym dostaje gromkie "joby" od ludzi, że leży na plaży i nie trenuje. Tak źle, tak nie dobrze, człowiek się stara jak najlepiej. Jak drużyna wygrywa wszyscy są z nami, przegrywamy zostają nieliczni. Trzeba z tym walczyć. Jako żużlowiec nie jestem pierwszy raz w takiej sytuacji. Zawsze sobie radziłem z takim problemem szybciej czy później. Wiadomo, że to dla kibiców nie jest wytłumaczenie i nie interesują nikogo moje problemy. Muszę jak najszybciej je rozwiązać i punktować na przyzwoitym poziomie. Przegraliśmy z lepszą drużyną. - zakończył. 

Relacje Live

ELITSERIEN
Vetlanda - Rospiggarna
wtorek, godzina 19:00

Smederna - Indianerna
wtorek, godzina 19:00

Lejonen - Dackarna
wtorek, godzina 19:00

Västervik - Masarna
wtorek, godzina 19:00

Reklama
 
Tabele ligowe
 PGE Ekstraliga
1.. Fogo Unia Leszno
13 26 +148
2. Cash Broker Stal Gorzów
13 21 +63
3. Betard Sparta Wrocław
12 18 +74
4. forBET Włókniarz Częstochowa
12 17 +14
5. Get Well Toruń
12 13 -39
6. MrGarden GKM Grudziądz
12 8 -106
7. Grupa Azoty Unia Tarnów 12 8 -98
8. Falubaz Zielona Góra 12 7 -56
Nice 1. Liga Żużlowa
1. Speed Car Motor Lublin
12 25 197
2. Car Gwarant Start Gniezno 12 20 +73
3. Lokomotiv Daugavpils 12 19 +7
4. ROW Rybnik 12 17 +150
5. Zdunek Wybrzeże Gdańsk 11
11
+36
6. Orzeł Łódź
10 6 -31
7. Euro Finannce Polonia Piła 10 4 -128
8. Arge Speedway Wanda Kraków
11 3
-304
2. Liga Żużlowa
1. Stal Rzeszów 11 26 +165
2. MDM Komputery Ostrovia Ostrów
11 24 +153
3. Stainer Unia Kolejarz Rawicz 11
13
+15
4. OK Kolejarz Opole 10 9 -37
5. Iveston PSŻ Poznań
10

8

-60
6. Polonia Bydgoszcz

11

8
-132
7. KSM Krosno 10 2 -104
SGB Premiership
1. Poole Pirates 18 34 +94
2. Swindon Robins 19 32 +21
3. Somerset Rebels 16 32 -8
4. King's Lynn Stars 16 31 -14
5. Wolverhampton Wolves 16 28 +24
6. Belle Vue Aces 17 23 -1
7. Leicester Lions 18 20 -116
Elitserien
1. Dackarna Malilla
12 22 +102
2. Smederna Eskilstuna
12
20 +94
3. Rospiggarna Hallstavik
12
19 +79
4. Vetlanda Speedway 12
18
+37
5. Indianerna Kumla
12 14
-71
6. Lejonen Gislaved
12
10
-32
7. Västervik Speedway 12
10 -82
8. Masarna Avesta
12 3 -127
Zdjęcie miesiąca
Klasyfikacja SGP
1.  Tai Woffinden  91
2.  Fredrik Lindgren  74
3.  Maciej Janowski 70
4.  Bartosz Zmarzlik  69
5.  Emil Sajfutdinow  62
6.  Patryk Dudek 56
7.  Greg Hancock 56
8. Artiom Łaguta  53
9.  Matej Žagar  50
10.  Nicki Pedersen 46
11.  Jason Doyle  44
12.  Chris Holder 43
13. Przemysław Pawlicki  27
14. Craig Cook 21
15.  Martin Vaculik  17
16. Niels Kristian Iversen  9
Klasyfikacja SEC
1.  Jarosław Hampel  25
2.  Leon Madsen  22
3.  Robert Lambert 20
4.  Mikkel Michelsen  20
5.  Kai Huckenbeck  20
6. Peter Kildemand 18
7.  Emil Sajfutdinow 17
8.  Antonio Lindbaeck 17
9.  Vaclav Milik  16
10.  Krzysztof Kasprzak 14
11. Andriej Kudriaszow  13
12.  Andreas Jonsson  13
13.  Piotr Pawlicki 12
14. Andrzej Lebiediew  10
15. Josef Franc  0
Klasyfikacja IMŚJ
1.  Maksym Drabik  41
2.  Bartosz Smektała  35
3.  Robert Lambert  30
4.  Dominik Kubera 25
5.  Daniel Bewley  21
6.  Andreas Lyager 17
7.  Fredrik Jakobsen 16
8.  Patrick Hansen  15
9.  Joel Kling  14
10. Daniel Kaczmarek 13
11.  Filip Hjelmland 9
12.  Nick Skorja 8
13. Robert Chmiel  4
14. Filip Hajek  1
15. Davis Kurmis  1
Partnerzy
 
Ostatni wywiad
   Andzejs Lebedevs: Stęskniłem się za Daugavpils

Cykl TAURON Speedway Euro Championship wraca do Daugavpils, a wraz z nim Andzejs Lebedevs. Aktualny Indywidualny Mistrz Europy to wychowanek miejscowego Lokomotivu. Łotysz od dwóch lat nie miał okazji do startów na „domowym” torze i jak przyznaje, z wielką radością powróci na tamtejszy obiekt.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Solidny krajowy zawodnik. Problem wielu lig

Polska, Szwecja czy Wielka Brytania słyną z dość silnych lig żużlowych. Wydaje się, że przychylnym rozwojowi młodych zawodników, głównie juniorów - jest cenzus ograniczeń w postaci obowiązkowego korzystania z krajowych zawodników. Jednak nie we wszystkich ligach sytuacja wygląda tak kolorowo...

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Śladami historii. Parowy czempionat (cz. II)

Zapraszamy Państwa na drugą część dotyczącą historii międzynarodowych finałów z udziałem najlepszych par świata. W drugiej części opiszemy historię składającą się na lata, kiedy w formacie parowym rozgrywano Drużynowe Mistrzostwa Świata (1994-1998) oraz po krótce opiszemy historię Speedway Best Pairs Cup z udziałem najlepszych reprezentacji świata (2013-2015). W pierwszej z kolei odnieśliśmy się do legendarnych Mistrzostw Świata Par. Zapraszamy do lektury!!!

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu