eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 150
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  SGP-SON-U21

  Martin Smolinski cały czas zapracowany
 2020-05-18 20:41:50  Jakub Fordon    speedwaygp.com

Cały sport na świecie stanął, a żużlowcy wyczekiwanie na sezon musieli odłożyć na kolejne miesiące. Na brak rozpoczęcia sezonu i nudę na pewno nie narzekał Martin Smolinski, który mimo postoju związanego z koronawirusem cały czas działał.

Martin został w tym sezonie zawodnikiem cyklu FIM Speedway Grand Prix z powodu rezygnacji Grega Hancocka. Razem z innymi zawodnikami pozostaje mu czekać na zielone światło dla organizacji zawodów. Jednak, gdy reszta wyczekuje już rozpoczęcia sezonu żużlowego on cały czas działa w swoich przedsięwzięciach. Jedną z nich jest dostarczanie wysokiej klasy masek ochronnych dla pracowników służby zdrowia.

"Nie robimy ich, ale je sprzedajemy. Jeden z moich mechaników Stefan, mój dobry przyjaciel, pracował ze mną w FIM Speedway Grand Prix w 2014 roku. On jest strażakiem. Jednym z moich głównych sponsorów jest sprzedawca sprzętu przeciwpożarowego, a my właśnie przejęliśmy jego firmę. Mamy całkiem dużą sieć ze wszystkimi firmami, w których mamy towar." - podsumował Niemiecki zawodnik. 

Smolinski jest również tunerem silników, które odkupił od Jana Anderssona, który odszedł na emeryturę. Aktualnie z powodu pandemii zapotrzebowania na silniki nie ma stąd Martin zajął się inną pracą.

Reklama
 
Tabele ligowe
 PGE Ekstraliga
1.. Fogo Unia Leszno
   
2. Betard Sparta Wrocław
 

3. Eltrox Włókniarz Częstochowa    
4. Falubaz Zielona Góra  

5. MrGarden GKM Grudziądz
 
 
6. Motor Lublin
     
7. Moje Bermudy Stal Gorzów
   
8. ROW Rybnik
   
 eWinner 1. Liga Żużlowa
1. eWinner Apator Toruń
     
2. Arged Malesa TŻ Ostrovia Ostrów      
3. Car Gwarant Start Gniezno    
4. Unia Tarnów      
5. Zdunek Wybrzeże Gdańsk      
6. Lokomotiv Daugavpils    
7. Orzeł Łódź      
8. Abramczyk Polonia Bydgoszcz
   
2. Liga Żużlowa
1. SpecHouse PSŻ Poznań
   
2. OK Bedmet Kolejarz Opole    
3. Wilki Krosno    
4. Stainer Unia Kolejarz Rawicz    
5. RzTŻ Rzeszów    
6. MSC Wolfe Wittstock



Elitserien
1. Smederna Eskilstuna      
2. Dackarna Malilla
   
3. Vetlanda Speedway
   
4. Västervik Speedway    
5. Lejonen Gislaved
   
6. Indianerna Kumla
   
7. Piraterna Motala    
8. Rospiggarna Hallstavik
   
9. Masarna Avesta
 

SGB Premiership
1. Swindon Robins      
2. Ipswich Witches
     
3. Wolverhampton Wolves
     
4. Belle Vue Aces      
5. King's Lynn Stars      
6. Peterborough Panthers    
7. Sheffield Tigers      
Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik  
2.  Leon Madsen  
3.  Emil Sajfutdinow  
4.  Fredrik Lindgren  
5.  Martin Vaculik  
6.  Maciej Janowski  
7.  Jason Doyle  
8.  Patryk Dudek  
9.  Matej Žagar  
10.  Niels Kristian Iversen  
11.  Artiom Łaguta  
12.  Antonio Lindbaeck  
13.  Tai Woffinden  
14.  Max Fricke  
15. Martin Smolinski  
Partner
Ostatni wywiad
   Sebastian Szostak: Najważniejsze to dobrze punktować

W tej chwili cały świat sportowy stoi w miejscu. Każdy wyczekuje aż pandemia koronawirusa się zakończy, a sportowcy będą mogli wrócić do uprawiania dyscyplin, z których słyną. Nie inaczej jest z żużlowcami. W tym momencie sytuacja zmusza ich do trenowania w domowym zaciszu. Udało się jednak poprosić wychowanka Arged Malesa TŻ Ostrovia - Sebastiana Szostaka, o udzielenie krótkiego wywiadu. Ostrowianin odpowiedział na pytania przez szklany ekran. 

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Czy liga bez obcokrajowców ma sens?

Żużel w Polsce ma coraz większe problemy. Ostatnie wydarzenia pokazują, że śmiało można mówić o lekkim kryzysie. Sytuacji nie poprawiła informacja, którą przekazały wczoraj zagraniczne federacje. Władze czarnego sportu w Szwecji, Danii i Wielkiej Brytanii wycofały zgody tamtejszym zawodnikom na jazdę w Polsce w PGE Ekstralidze. Czy polska najwyższa klasa rozgrywkowa ma sens bez występów obcokrajowców?

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Ograniczniki obrotów obowiązkową częścią silnika

W sezonie 2020 dojdzie do kluczowej zmiany technicznej, o której spekulowano już od kilku miesięcy. W każdym silniku żużlowego motocykla musi znajdować się tzw. ogranicznik obrotów. Jest to integralna część układu zapłonowego, której zadaniem jest odcinanie iskry przy przekroczeniu 13500 obrotów. Ma to zwiększyć żywotność silnika i zapobiegać defektom, wskutek czego zmniejszą się koszty eksploatacji tej części motocykla.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu