eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 135
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  Polska

  W Tarnowie mają rozwiązanie dla posiadaczy karnetów
 2020-05-21 21:50:00  Natalia Derendal    unia.tarnow.pl

11 lipca startuje eWinner Pierwsza Liga Żużlowa. Rozgrywki w tym roku będą jednak wyglądały inaczej niż do tej pory. Na trybunach stadionu nie zasiądą kibice. W tej sytuacji kluby musiały znaleźć rozwiązanie dla posiadaczy karnetów. Swoje opcje przedstawiła Unia Tarnów.

Klub z Tarnowa przygotował dla swoich kibiców trzy warianty. W pierwszym z nich kibic może zrezygnować ze zwrotu środków za swój karnet tym samym przekazując zainwestowaną kwotę na wsparcie działalności klubu. Karnet nie zostaje przeniesiony na sezon 2021, ale w przypadku wznowienia rozgrywek z kibicami w sezonie 2020 zachowuje swoją ważność.

Druga opcja to przeniesienie karnetu na sezon 2021 z zachowaniem wybranego miejsca. Jeśli rozgrywki z kibicami zostaną wznowione w sezonie 2020 to karnet traci ważność. Jego wykorzystanie będzie możliwe dopiero za rok.

Ostatnia opcja to rezygnacja z karnetu i otrzymanie zwrotu jego wartości. 

W razie rezygnacji z karnetu należy go zwrócić na adres klubu, bądź wrzucić do skrzynki pocztowej od strony dworca PKP w dniach 1-30 czerwca. Oświadczenia o wybranej opcji można pobrać na stronie klubu i złożyć osobiście lub mailowo do 20 czerwca.

Reklama
 
Tabele ligowe
 PGE Ekstraliga
1.. Fogo Unia Leszno
   
2. Betard Sparta Wrocław
 

3. Eltrox Włókniarz Częstochowa    
4. Falubaz Zielona Góra  

5. MrGarden GKM Grudziądz
 
 
6. Motor Lublin
     
7. Moje Bermudy Stal Gorzów
   
8. ROW Rybnik
   
 eWinner 1. Liga Żużlowa
1. eWinner Apator Toruń
     
2. Arged Malesa TŻ Ostrovia Ostrów      
3. Car Gwarant Start Gniezno    
4. Unia Tarnów      
5. Zdunek Wybrzeże Gdańsk      
6. Lokomotiv Daugavpils    
7. Orzeł Łódź      
8. Abramczyk Polonia Bydgoszcz
   
2. Liga Żużlowa
1. SpecHouse PSŻ Poznań
   
2. OK Bedmet Kolejarz Opole    
3. Wilki Krosno    
4. Stainer Unia Kolejarz Rawicz    
5. RzTŻ Rzeszów    
6. MSC Wolfe Wittstock



Elitserien
1. Smederna Eskilstuna      
2. Dackarna Malilla
   
3. Vetlanda Speedway
   
4. Västervik Speedway    
5. Lejonen Gislaved
   
6. Indianerna Kumla
   
7. Piraterna Motala    
8. Rospiggarna Hallstavik
   
9. Masarna Avesta
 

SGB Premiership
1. Swindon Robins      
2. Ipswich Witches
     
3. Wolverhampton Wolves
     
4. Belle Vue Aces      
5. King's Lynn Stars      
6. Peterborough Panthers    
7. Sheffield Tigers      
Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik  
2.  Leon Madsen  
3.  Emil Sajfutdinow  
4.  Fredrik Lindgren  
5.  Martin Vaculik  
6.  Maciej Janowski  
7.  Jason Doyle  
8.  Patryk Dudek  
9.  Matej Žagar  
10.  Niels Kristian Iversen  
11.  Artiom Łaguta  
12.  Antonio Lindbaeck  
13.  Tai Woffinden  
14.  Max Fricke  
15. Martin Smolinski  
Partner
Ostatni wywiad
   Sebastian Szostak: Najważniejsze to dobrze punktować

W tej chwili cały świat sportowy stoi w miejscu. Każdy wyczekuje aż pandemia koronawirusa się zakończy, a sportowcy będą mogli wrócić do uprawiania dyscyplin, z których słyną. Nie inaczej jest z żużlowcami. W tym momencie sytuacja zmusza ich do trenowania w domowym zaciszu. Udało się jednak poprosić wychowanka Arged Malesa TŻ Ostrovia - Sebastiana Szostaka, o udzielenie krótkiego wywiadu. Ostrowianin odpowiedział na pytania przez szklany ekran. 

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Czy liga bez obcokrajowców ma sens?

Żużel w Polsce ma coraz większe problemy. Ostatnie wydarzenia pokazują, że śmiało można mówić o lekkim kryzysie. Sytuacji nie poprawiła informacja, którą przekazały wczoraj zagraniczne federacje. Władze czarnego sportu w Szwecji, Danii i Wielkiej Brytanii wycofały zgody tamtejszym zawodnikom na jazdę w Polsce w PGE Ekstralidze. Czy polska najwyższa klasa rozgrywkowa ma sens bez występów obcokrajowców?

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Ograniczniki obrotów obowiązkową częścią silnika

W sezonie 2020 dojdzie do kluczowej zmiany technicznej, o której spekulowano już od kilku miesięcy. W każdym silniku żużlowego motocykla musi znajdować się tzw. ogranicznik obrotów. Jest to integralna część układu zapłonowego, której zadaniem jest odcinanie iskry przy przekroczeniu 13500 obrotów. Ma to zwiększyć żywotność silnika i zapobiegać defektom, wskutek czego zmniejszą się koszty eksploatacji tej części motocykla.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu