eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 147
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  Polska

  Wybrzeże z określonym budżetem dla zawodników
 2020-05-19 17:59:47  Jakub Fordon    polskizuzel.pl

Wybrzeże Gdańsk jeszcze nie przeprowadziło renegocjacji kontraktów z zawodnikami. Prezes klubu Tadeusz Zdunek wie, że rozmowy do łatwych należeć nie będą, szczególnie gdy rozmawia się o zarobkach, z których trzeba się utrzymać. Klub z Gdańska ma określoną pulę pieniędzy do podziału między zawodników i nie zamiaru płacić ponad nią.

- Dotąd wypłaciliśmy zawodnikom pewne pieniądze w ramach środków na przygotowanie do sezonu. Mamy jeszcze 1,6 miliona złotych na ten sezon i w ramach tych środków musimy się poruszać, gdy idzie o renegocjację - mówi prezes Wybrzeża Tadeusz Zdunek.

Dla zespołu z Gdańska jak i wielu innych najpotężniejszym ciosem dla budżety jest brak wpływów z biletów, ponieważ liga wystartuje przy pustych trybunach. 

- Najlepiej byłoby nam podzielić te pieniądze, które mamy, a chodzi o 1,6 miliona złotych, na liczbę spotkań i płacić stałą stawkę za wygrany mecz. Drużyna dzieliłaby kasę między siebie. Takiego systemu jednak nie ma, więc musimy to wszystko zorganizować inaczej. - podsumowuje prezes Wybrzeża Gdańsk.

Reklama
 
Tabele ligowe
 PGE Ekstraliga
1.. Fogo Unia Leszno
   
2. Betard Sparta Wrocław
 

3. Eltrox Włókniarz Częstochowa    
4. Falubaz Zielona Góra  

5. MrGarden GKM Grudziądz
 
 
6. Motor Lublin
     
7. Moje Bermudy Stal Gorzów
   
8. ROW Rybnik
   
 eWinner 1. Liga Żużlowa
1. eWinner Apator Toruń
     
2. Arged Malesa TŻ Ostrovia Ostrów      
3. Car Gwarant Start Gniezno    
4. Unia Tarnów      
5. Zdunek Wybrzeże Gdańsk      
6. Lokomotiv Daugavpils    
7. Orzeł Łódź      
8. Abramczyk Polonia Bydgoszcz
   
2. Liga Żużlowa
1. SpecHouse PSŻ Poznań
   
2. OK Bedmet Kolejarz Opole    
3. Wilki Krosno    
4. Stainer Unia Kolejarz Rawicz    
5. RzTŻ Rzeszów    
6. MSC Wolfe Wittstock



Elitserien
1. Smederna Eskilstuna      
2. Dackarna Malilla
   
3. Vetlanda Speedway
   
4. Västervik Speedway    
5. Lejonen Gislaved
   
6. Indianerna Kumla
   
7. Piraterna Motala    
8. Rospiggarna Hallstavik
   
9. Masarna Avesta
 

SGB Premiership
1. Swindon Robins      
2. Ipswich Witches
     
3. Wolverhampton Wolves
     
4. Belle Vue Aces      
5. King's Lynn Stars      
6. Peterborough Panthers    
7. Sheffield Tigers      
Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik  
2.  Leon Madsen  
3.  Emil Sajfutdinow  
4.  Fredrik Lindgren  
5.  Martin Vaculik  
6.  Maciej Janowski  
7.  Jason Doyle  
8.  Patryk Dudek  
9.  Matej Žagar  
10.  Niels Kristian Iversen  
11.  Artiom Łaguta  
12.  Antonio Lindbaeck  
13.  Tai Woffinden  
14.  Max Fricke  
15. Martin Smolinski  
Partner
Ostatni wywiad
   Sebastian Szostak: Najważniejsze to dobrze punktować

W tej chwili cały świat sportowy stoi w miejscu. Każdy wyczekuje aż pandemia koronawirusa się zakończy, a sportowcy będą mogli wrócić do uprawiania dyscyplin, z których słyną. Nie inaczej jest z żużlowcami. W tym momencie sytuacja zmusza ich do trenowania w domowym zaciszu. Udało się jednak poprosić wychowanka Arged Malesa TŻ Ostrovia - Sebastiana Szostaka, o udzielenie krótkiego wywiadu. Ostrowianin odpowiedział na pytania przez szklany ekran. 

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Czy liga bez obcokrajowców ma sens?

Żużel w Polsce ma coraz większe problemy. Ostatnie wydarzenia pokazują, że śmiało można mówić o lekkim kryzysie. Sytuacji nie poprawiła informacja, którą przekazały wczoraj zagraniczne federacje. Władze czarnego sportu w Szwecji, Danii i Wielkiej Brytanii wycofały zgody tamtejszym zawodnikom na jazdę w Polsce w PGE Ekstralidze. Czy polska najwyższa klasa rozgrywkowa ma sens bez występów obcokrajowców?

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Ograniczniki obrotów obowiązkową częścią silnika

W sezonie 2020 dojdzie do kluczowej zmiany technicznej, o której spekulowano już od kilku miesięcy. W każdym silniku żużlowego motocykla musi znajdować się tzw. ogranicznik obrotów. Jest to integralna część układu zapłonowego, której zadaniem jest odcinanie iskry przy przekroczeniu 13500 obrotów. Ma to zwiększyć żywotność silnika i zapobiegać defektom, wskutek czego zmniejszą się koszty eksploatacji tej części motocykla.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu