eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 85
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  Felietony

  PGE Marmie gratulujemy Pedersena
 2012-12-10 09:31:56  Dariusz Ostafiński    inf.własna

Takie zwroty akcji możliwe są tylko na żużlowej giełdzie transferowej w Enea Ekstralidze. Greg Hancock już czekał na kontrakt, a w zamian dostał mejla z przeprosinami. PGE Marmie Rzeszów gratulujemy Nickiego Pedersena.


Zachęcam do lektury jutrzejszego tekstu w Przeglądzie Sportowym, bo tam pani prezes Marta Półtorak dość szczegółowo wyjaśnia co takiego stało się w klubie. Miał być Hancock i Jason Crump. Będą Pedersen i Jurica Pavlić.

Greg pasował idealnie, ale tylko w koncepcji z Crumpem. Rzeszowski klub zrobił wszystko, żeby Australijczyka zatrzymać. Zakopano wojenny topór i darowano mu 20 procent (początkowo o tyle miał być obcięty tegoroczny kontrakt). Co więcej, Jason już nawet otrzymał zaległe pieniądze. Zanim poszedł przelew obiecywał, że zostanie i zakończy karierę w PGE Marmie. Po sprawdzeniu stanu konta Crump wycofał się z ustaleń. Pani Marta próbowała ratować sytuację podejmując rozmowy z Michaelem Jepsenem Jensem. Młody Duńczyk na początku chciał się zgodzić na jazdę za stosunkowo rozsądne pieniądze (około miliona złotych), ale gdy do negocjacji włączył się jego ojciec, to oczekiwania nagle wzrosły.

Decyzje podjęte przez Rzeszów będą miały wpływ na to, co stanie się w Bydgoszczy. Polonia też chciała Pedersena i Pavlića. W tej sytuacji działacze muszą podjąć negocjacje z Hancockiem. Jurek Kanclerz mówi, że klub musi mieć jedną gwiazdę. Został im Greg.

Więcej na Bez Hamulców tutaj.

Reklama
 
Tabele ligowe
 PGE Ekstraliga
1.. Fogo Unia Leszno



2. Truly.work Stal Gorzów



3. Betard Sparta Wrocław



4. forBET Włókniarz Częstochowa



5. Get Well Toruń



6. MrGarden GKM Grudziądz



7. Falubaz Zielona Góra


8. Speed Car Motor Lublin



Nice 1. Liga Żużlowa
1. Unia Tarnów


2. ROW Rybnik


3. Car Gwarant Start Gniezno


4. Lokomotiv Daugavpils


5. Orzeł Łódź



6. Zdunek Wybrzeże Gdańsk


7. Arged Malesa TŻ Ostrovia Ostrów



2. Liga Żużlowa
1. Euro Finannce Polonia Piła


2. Speedway Wanda Kraków



3. Stainer Unia Kolejarz Rawicz


4. Kolejarz Opole


5. Power Duck Iveston PSŻ Poznań

 


6. ZOOLeszcz Polonia Bydgoszcz

 



7. Wilki Krosno


SGB Premiership
1. Poole Pirates


2. King's Lynn Stars


3. Belle Vue Aces


4. Swindon Robins


5. Wolverhampton Wolves


6. Ipswich Witches


7. Peterborough Panthers


Elitserien
1. Smederna Esklistuna



2. Dackarna Malilla



3. Rospiggarna Hallstavik



4. Västervik Speedway



5. Vetlanda Speedway


6. Indianerna Kumla



7. Lejonen Gislaved



8. Masarna Avesta



9. Piraterna Motala



Klasyfikacja SGP
1.  Tai Woffinden  
2.  Bartosz Zmarzlik  
3.  Fredrik Lindgren  
4.  Maciej Janowski  
5.  Greg Hancock  
6.  Artiom Łaguta  
7.  Jason Doyle  
8.  Emil Sajfutdinow  
9.  Patryk Dudek  
10.  Matej Žagar  
11.  Martin Vaculik
12. Janusz Kołodziej

13.  Niels Kristian Iversen
 
14. Antonio Lindbaeck
 
15. Leon Madsen
 
Partner
Ostatni wywiad
   Bartłomiej Kowalski: Na pewno można było wygrać

Bartłomiej Kowalski okazał sie z jednym bohaterów Arge Speedway Wandy Kraków w meczu z Lokomotivem Duagavpils. Zespół z województwa małopolskiego zdołał remisować 45:45 z fawroyzowanymi Łotyszami. Ważnym punktem w ekipie gospodarzy był właśnie wcześniej wspomniany młodzieżowiec, który uzyskał 8 punktów z bonusem. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z utalentowanym zawodnikiem.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Skarb Kibica - Polonia Piła

Zapraszam do przedsezonowego cyklu "Skarb Kibica", gdzie będę starał się przybliżyć sylwetki wszystkich drużyn, które wezmą udział w sezonie 2019 we wszystkich Polskich ligach żużlowych. Dziś zapraszam do zapoznania się bliżej z drugim z omawianych już spadkowiczów z Nice 1LŻ, czyli z Polonią Piła.

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Śladami historii. Parowy czempionat (cz. II)

Zapraszamy Państwa na drugą część dotyczącą historii międzynarodowych finałów z udziałem najlepszych par świata. W drugiej części opiszemy historię składającą się na lata, kiedy w formacie parowym rozgrywano Drużynowe Mistrzostwa Świata (1994-1998) oraz po krótce opiszemy historię Speedway Best Pairs Cup z udziałem najlepszych reprezentacji świata (2013-2015). W pierwszej z kolei odnieśliśmy się do legendarnych Mistrzostw Świata Par. Zapraszamy do lektury!!!

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu